24 december 2009

God jul!

10 kommentarer:

Anonym sa...

God jul!

Anonym sa...

Jag vill ha. God Jul!

pojoel sa...

God jul och gott nytt år, och tack för att du orkar!

Annika sa...

God jul och tack för en bra blogg!

Peter sa...

Har inte sett filmen.. trodde ett tag att de skulle börja strippa (såg rätt porrigt ut när de började dansa).. :-))

Men men...
God jul på dig!

Miks sa...

god jul! :)
hittade denna artikel idag om de ständigt omtalade isbjörnarna som nu svälter och tvingas äta sina ungar - pga. människans sk. inverkan på klimatet. vad säger du om detta? :o

http://djur.msn.se/wwf-msn/1273803-isbjornarna-svalter-tvingas-ata-varandra

Med örat mot rälsen sa...

God jul! Idag är det juldagen och då vänder allt. Nu blir det ljusare över lag.

(Hör nu att den allestädes närvarande linslusen Anna Anka är i radion. Hon är nästan värre än klimatbluffen.)

Anonym sa...

i efterskott önskar jag er god jul och önskar ännu en gång till GOTT NYTT ÅR!

Findus

Skeptikern sa...

Anonym: "Vill ha"? ;)

Pojoel: Tack för ditt stöd!

Annika: Tack tack!

Peter: Tänk om jultomtens "medhjälpare" så ut så här...

Miks: Har för mig att jag tagit upp detta i en artikel, eller så var det någon annan av de svenska klimatbloggarna som skrev om det. Att rovdjur äter upp varandra eller sina egna barn är inget ovanligt. Att de gör det pga av en ökning på 0,7 grader Celcius över en 130-årsperiod, det däremot är en slutsats som jag inte riktigt förstår hur man kommit fram till.

Snowroller: Fenomenet Anna Anka är helt och hållet obegripligt. Jag skulle kunna förstå det om hon själv åstadkommit något exempelvis startat ett framgångsrikt företag eller något. Men det är ju hennes man som är den som har åstadkommit något, hon lever ju bara på hans rikedomar och kändisskap. Kan inte i min vildaste fantasi förstå varför hon får all denna uppmärksamhet men det är väl en trend i samhället som kan härledas till dokusåpor och det faktum att man kan bli känd för precis ingenting.

God jul förresten ;)

Findus: Desamma! Jag ska bli bättre på att försöka hitta textade klipp som jag lägger upp. Klippet ovan behöver dock ingen text, haha!

Anonym sa...

Skeptikern.

Haha klippet behöver inte textas för jag förstår ändå :D

Findus